V desktopovém Outlooku lze nastavit delegaci – možnost číst a odesílat poštu jinému uživateli. Delegace umožňuje nadřízenému delegovat elektronickou poštu asistentovi/asistentce nebo uživateli s delší nepřítomností kolegovi. Nastavení v roli delegujícího V desktopovém Outlooku: V nabídce klikneme do volby Soubor. Klikneme do tlačítka Nastavení účtu a vybereme volbu Přístup delegáta. V dialogovém okně Delegáti klikneme do […]
Mezi efektivní nástroje zpracování pošty v Outlooku patří přesun e-mailové zprávy do složky Archív, nastavení pravidel pro zpracování pošty a označování e-mailových zpráv příznakem pro zpracování – propojení e-mailové zprávy s úkolem v aplikaci To-Do.
Příspěvky z Teams lze posílat na interní i externí e-mailovou adresu. Každý kanál má svou e-mailovou adresu, na níž lze posílat e-mailové zprávy a uvést je jako příspěvky v kanálu. Je tak možné spolupracovat i s uživateli, kteří Teams nepoužívají.
Ve webové aplikaci Outlook je možné zobrazit přehledně soubory obsažené v doručené poště. Seznam je možné řadit dle názvu souboru, odesílatele, předmětu, data přijetí či složky. Dostupné jsou filtry pro fotografie, jednotlivé aplikace (Word, Excel a další), vybraný rozsah data přijetí. Soubory můžeme zobrazit v seznamu nebo v dlaždicích v seskupení dle měsíců přijetí. Soubor lze prohlédnout v náhledu i s textem e-mailové zprávy.
Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.
Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: