Rezervace v Teams

Osobní karta Teams umožňuje zobrazit rezervace uživatele v jeho rezervačních kalendářích, doplnit ruční rezervace a upravit základní nastavení rezervací.

Osobní karta Rezervace zobrazuje rezervace z aplikace Microsoft Bookings.

V roli uživatele Tomáš Kubálek prohlédneme rezervace a doplníme novou:

  • V Teams v levém panelu osobních aplikací klikneme do tlačítka Další přidané aplikace (…) a vyhledáme aplikaci Rezervace.
  • Klikneme pravým tlačítkem do ikony Rezervace a vybereme volbu Připnout.
  • Zobrazí se přehled rezervací v aktuálním dni. Kromě rezervací (modré pozadí) jsou zobrazeny události z kalendáře uživatele.
  • V kalendáři vyhledáme vhodný den rozbalením nabídky aktuálního data.
  • Po rozbalení nabídky se jménem se můžeme přepnout do jiného existujícího rezervačního kalendáře nebo vytvořit nový rezervační kalendář.
  • Kliknutím do tlačítka New booking můžeme vytvořit novou ruční rezervaci. (Alternativně můžeme rezervaci vytvořit do vhodného času v kalendáři.)
  • Po rozbalení nabídky nabízené služby můžeme vybrat jinou službu.
  • V spodní části okna můžeme upravit upozorňovací zprávu účastníkovi i zaměstnanci, který bude žádanou rezervaci realizovat.
  • Klikneme do tlačítka Send.
  • Funkce dalších tlačítek horního panelu nástrojů:
    • Add staff: Doplnění dalšího zaměstnance pro rezervační kalendář.
    • Filter: Výběr zaměstnanců, jejichž rezervace jsou zobrazeny.
    • More options/Settings:
      • Business details: úpravy vybraných informací o firmě – rezervačním kalendáři (jméno, e-mail, telefon).
      • Appoinment types: doplnění či odstranění typu nabízené služby.

Rezervace lze alternativně také zobrazit v osobní kartě Kalendář v aplikační kartě Bookings.