Nastavení možnosti schůzky přímo ve schůzce
Možnosti schůzky může organizátor schůzky nastavit přímo v nabídce schůzky v Teams:
- V panelu schůzky klikneme do tlačítka Další akce (…) a vybereme volbu Možnosti schůzky.
- Významné možnosti:
- Kdo může obejít předsálí: Možnosti schůzky může organizátor schůzky nastavit přímo v nabídce schůzky v Teams. Vybereme jednu z možností:
- Všichni: i hosté nebudou brzděni odsouhlasením z předsálí
- Lidé v naší organizaci a v důvěryhodných organizacích
- Lidé v naší organizaci
- Jenom já: možnost, jak si zajistit zahájení schůzky organizátorem
- Kdo může prezentovat?: Výchozí nastavení všech uživatelů s výjimkou organizátora do role prezentujícího nebo účastníka. Vybereme jednu z možností:
- Všichni (výchozí volba, pokud ji nezmění v organizaci správce nastavením)
- Lidé v naší organizaci: roli prezentujícího budou mít všichni uživatelé schůzky z organizace
- Konkrétní lidé: vybraní učitelé budou mít roli prezentujícího (nelze použít v kanálových schůzkách)
- Jenom já: všichni kromě organizátora budou mít roli účastníka
- Povolit účastníkům zrušení ztlumení: Pokud nepovolíme zrušení, nebudou moci uživatelé schůzky zapnout mikrofon. Nastavení můžeme změnit v průběhu schůzky.
- Kdo může obejít předsálí: Možnosti schůzky může organizátor schůzky nastavit přímo v nabídce schůzky v Teams. Vybereme jednu z možností: