Nastavení možnosti schůzky přímo ve schůzce

Možnosti schůzky může organizátor schůzky nastavit přímo v nabídce schůzky v Teams:

  • V panelu schůzky klikneme do tlačítka Další akce (…) a vybereme volbu Možnosti schůzky.

  • Významné možnosti:
    • Kdo může obejít předsálí: Možnosti schůzky může organizátor schůzky nastavit přímo v nabídce schůzky v Teams. Vybereme jednu z možností:
      • Všichni: i hosté nebudou brzděni odsouhlasením z předsálí
      • Lidé v naší organizaci a v důvěryhodných organizacích
      • Lidé v naší organizaci
      • Jenom já: možnost, jak si zajistit zahájení schůzky organizátorem
    • Kdo může prezentovat?:  Výchozí nastavení všech uživatelů s výjimkou organizátora do role prezentujícího nebo účastníka. Vybereme jednu z možností:
      • Všichni (výchozí volba, pokud ji nezmění v organizaci správce nastavením)
      • Lidé v naší organizaci: roli prezentujícího budou mít všichni uživatelé schůzky z organizace
      • Konkrétní lidé: vybraní učitelé budou mít roli prezentujícího (nelze použít v kanálových schůzkách)
      • Jenom já: všichni kromě organizátora budou mít roli účastníka
    • Povolit účastníkům zrušení ztlumení: Pokud nepovolíme zrušení, nebudou moci uživatelé schůzky zapnout mikrofon. Nastavení můžeme změnit v průběhu schůzky.

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: