Rezervace v Teams
Osobní karta Teams umožňuje zobrazit rezervace uživatele v jeho rezervačních kalendářích, doplnit ruční rezervace a upravit základní nastavení rezervací.
Osobní karta Teams umožňuje zobrazit rezervace uživatele v jeho rezervačních kalendářích, doplnit ruční rezervace a upravit základní nastavení rezervací.
V online schůzce může organizátor založit skupinové místnosti, v nichž se po otevření místností organizátorem odehrávají dílčí schůzky skupin. Účastníky schůzky lze rozdělit do skupin automaticky nebo ručně.
Organizátor je 5 minut před koncem schůzky v Teams upozorněn na blížící se konec schůzky. Po plánovaném konci schůzky nedojde k automatickému ukončení schůzky.
V nastavení Teams lze potlačit zvuk na pozadí, který není hlas. Naopak lze potlačení šumu snížit tak, aby byla slyšet hudba na pozadí schůzky.
Stav uživatele v Teams, např. offline, lze nastavit na omezenou dobu.
Do týmu Teams můžeme přizvat hosta mimo organizaci. Může, ale nemusí mít licenci Microsoft 365 v jiné organizaci. V naší organizaci má omezené možnosti, mj. nemůže být vlastníkem týmu.
V názvech týmů, kanálů, příspěvků i příspěvcích v Teams lze využívat emodži.
V příspěvcích kanálu v Teams může libovolný vlastník či člen týmu připnout či odepnout příspěvek. Připnuté příspěvky lze zobrazit v informacích o kanálu.
V rámci kalendářové schůzky v Teams je možné připravit dopředu ankety, v průběhu schůzky je spustit v chatu schůzky a vyhodnotit.
Pro tvorbu týmu v Teams lze využít šablonu týmu z Teams. Správce Microsoft 365 v organizaci může doplnit vlastní šablony. Šablony obsahují kanály, karty a aplikace týmu. Nezahrnují obsah kanálů či karet.